Minggu yang membosankan




Kisahnya.....Minggu ni adalah minggu pertama aku ditempat baru, mmm nak cakap seronok sangat pun setakat nih tak jugak..meeting/discussion jer alih2 dah nak sampai hari jumaat...kat tempat baru nih boleh dikatakan 95% perempuan...bayangkan bila meeting aku sorang jer lelaki mmmm macam kureng jer..rasanya lama jugak boleh nak dapat mood kat tempat baru nih...
Dlm beberapa hari nih rasa macam rutin hampir berubah....tapi crime time (8am/ 1pm/ 4pm) kena maintain jugak...Isnin/Selasa & Khamis kena cuba balik cepat jugak...ooooo itu masa tak boleh curi ooooo...


Duduk kat dlm cubik nih rasa macam duduk dlm gua jer..sengsorang....nak borak kena pegi menyinggah kat mana2 meja...mmmmm macam x best. but nak buat macamana kenalah terima jugak.....setiap sesuatu tu mesti ada hikmahnya...cuma perlukan masa saja untuk sesuaikan diri dng keadaan kat sini. Nasib baik tukar duduk kat area pintu taklah rasa macam terlalu ceruk rantau....
Harap minggu hadapan dan minggu2 seterusnya akan lebih baik, Allah lebih mengetahui apa yang baik untuk kita...Allah juga tidak memberatkan seseoarang itu melainkan sesuai dengan kemampuannya...yang penting aku perlu terus cuba dan cuba untuk mengubah sesuatu daripada baik kepada yang lebih baik..

DD77

4 Comments:

  1. mariamsss.blogspot.com said...
    lek ar lan.
    at least takder orang round tanya,
    "u buat apa"... heheh..
    tapi baik kena tanya dari tak der orang tanya langsung kan..
    inshaallah satu hari nanti ok punya..
    tapi minum petang adalah wajib k... jangan miss...
    Suhaimi Mohd Nasir said...
    Rilek Lan.. aku nak sgt ko jadi bos aku.. tapi.. apakan daya... aku selamba jer kwn2 ngan makcik2 kat sini... huhu
    Suhaimi Mohd Nasir said...
    Rilek la lan.. aku nak sgt ko jadi bos aku... tapi tak kesampaian... aku selamba kena layan makcik2 kat sini... laki2 dah kurang ler...
    Unknown said...
    lek... awal2 mmg cm tue.... nmpak nyer jd lelaki melayu terakhr la kat situ.... new envmt new experience ma... good luck la....

Post a Comment